200 כ"ס בסיבוב מצערת
נשלט ע"י מצערת Ride By Wire מפיק הספק של 199.3 כ"ס המושגים ב- 13,200 סל"ד ומומנט של 12 קג"מ המושג ב-10,800 סל"ד. למנוע 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון), המאפשר לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
כוח זמין גם בסל"ד נמוך ובינוני
שני דגמי ה- GSX-R עושים שימוש באותו המנוע בדיוק, שמציע מהפכה של ממש בזכות טכנולוגיית ה- VVT המגיעה היישר מעולם מרוצי ה-GP . לראשונה באופנוע ביצור סדרתי, מוצעת מערכת תזמון שסתומים משתנה באופן מכאני. מערכת זו מיועדת לשמור על נתון מומנט גבוה ושימושי גם בסל"ד נמוך ובינוני, ומגדילה את גמישות המנוע.
מדידת הסבסוב
בליבם של זוג דגמי ה- GSX-R פועל מחשב מדידת האינרציה של האופנוע IMU - Inertial Measurement Unit. מחשב זה דוגם בכל רגע נתון את זוויות ההטיה לצדדים, זוויות ההטיה לפנים או לאחור, וכן את זוויות הסבסוב של האופנוע. המידע המתקבל משמש מגוון מערכות אלקטרוניות הקשורות לבטיחות האופנוע והרוכב: מערכת בקרת האחיזה, מערכת ניהול מפות ההצתה של המנוע וכן את מערכת ה-MTBS Motion Track Braking System בקרת העקיבה של מערכת הבלימה.
רכב על חוט - Ride By Wire
המנוע, הנשלט ע"י מצערת Ride By Wire המאפשרת בחירה בין 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון). בחירה בין המפות מאפשרת לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
Motion Track Braking System
זוהי בקרת העקיבה של מערכת הבלימה. מערכת זו מונעת התרוממות של הגלגל האחורי במהלך בלימה חריפה על מסלול המרוצים. אי התרוממות של הגלגל האחורי ושימוש באחיזה של הצמיג האחורי לצורך בלימה מיטבית, מאפשר בחירה ברפידות בלם אגרסיביות יותר מלפנים, בצורה המעניקה נשיכה ראשונית חזקה יותר, ועוצמת בלימה חזקה לאורך כל הליך העצירה. כשמערכת ה- ABS מזהה התרוממות של הגלגל האחורי תוך כדי בלימה, היא מורידה מעוצמת הבלימה של המערכת הקדמית, כדי להוריד את הגלגל האחורי לצורך ייצור אחיזה וכוח בלימה. בשני דגמי ה-GSX-R מייצרת המערכת לחץ בלימה אופטימלי, אותו היא מווסתת בהתאם לעוצמת הבלימה וזווית ההטיה המאפשרת בלימה נשלטת יותר גם כשהאופנוע מוטה אל תוך הפניה.
10 מצבים שונים למניעת החלקה תחת גז
מערכת בקרת האחיזה מאפשרת בחירה בין 10 מצבי התערבות שונים, כשארבעת המצבים הראשונים מיועדים לשימוש במסלול המרוצים ו- 2 המצבים האחרונים מיועדים למצבי אחיזה ירודים.
השינוי במצבים אפשרי תוך רכיבה.
דו כיוונית
מערכת הקוויק-שיפטר מאפשרת העברת הילוכים מהירה ומדויקת, במעלה ובמורד תיבת ההילוכים (Bi-Directional) ללא שימוש בידית המצמד וללא צורך בסגירת מצערת הגז.
עזרה בסל"ד נמוך
Low RPM Assist - עזרה בסל"ד נמוך/ כשהמערכת מזהה סיכוי לכיבוי מנוע, היא מעלה מעט את הסל"ד - קל יותר לרכוב במהירויות נמוכות.
המחיר כולל אג' רישוי והוצאות רישוי
אפשרות של 12, 24, 36 תשלומים
החברה רשאית לעדכן את המחיר בכל עת.
נתונים אלו נמסרו ע"י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.