logo brand YADEA logo brand PIAGGIO logo brand VESPA logo brand MOTO GUZZI logo brand APRILIA logo brand SUZUKI logo brand KYMCO logo brand HUSQVARNA logo brand GAS GAS logo brand CFMOTO דו גלגלי logo brand CFMOTO רכבי שטח logo brand RADINN logo brand SEADOO logo brand CAN-AM logo brand EXCAR logo brand MINICAR
דלג לתפריט תחתון
>

כל מה שרציתם לדעת על הווספה


באפריל 1946 הציגה פיאג'ו את הווספה הראשונה

וספה (vespa) ועוד מותגים בעולם הדו-גלגלי

קבוצת "עופר-אבניר" מייבאת ומשווקת את מיטב המותגים בעולם כלי הרכב הדו גלגלי, טרקטורונים ורכבי שטח, רכבי תפעול חשמליים ואופנועי ים.

כיבואן הגדול והמוביל בישראל לרכב דו גלגלי, יש לחברה הסכמי יבוא בלעדיים עם מותגים מובילים כמו Vespa, סוזוקי ופיאג'ו.

"עופר-אבניר" היא היבואנית הרשמית והבלעדית של פיאג'ו לישראל, המותג האיטלקי שמייצר שנים ארוכות את הקטנועים הידועים ביותר בכל העולם – וספה.

לחברה יש מרכזי שירות ומכירה בפריסה ארצית, כמו כן החברה מחזיקה מלאי זמין של חלפים לקטנועים של חברת וספה, וניתן להצטרף למועדון הווספות וליהנות מטיולים משותפים, משלל פעילויות כל השנה ומהטבות משתלמות.

 

וספה סופר 300

משפחת הקטנועים של המותג האיטלקי Vespa

חברת פיאג'ו מאיטליה פיתחה את הווספות בסוף מלחמת העולם ה-II ככלי תחבורה זול, אמין ועמיד.

באפריל 1946 החברה הציגה את הווספה הראשונה ורשמה על הקטנוע פטנט. תוך זמן קצר הקטנועים זכו לפופולריות בכל אירופה ובשנות ה-50 של המאה הקודמת החלו לקום מועדוני וספה רבים, באירופה ובשאר העולם.

במשך שנים ארוכות היצרן האיטלקי הקפיד על ייצור קטנועים עם מנועים אמינים בנפח 125 ו-150 סמ"ק, וכידון מחופה שהפך לאחד מסמלי ההיכר של מותג הווספות הידוע.

עיצוב הרטרו המלהיב ממשיך ללוות את המותג גם בדגמים החדשים כיום, אך החברה החלה להציע דגמים משופרים עם מנוע 4 פעימות והזרקת דלק, תמסורת הילוכים אוטומטית ושלדה אחודה המיוצרת מפלדה.

"עופר-אבניר" – היבואנית הרשמית והבלעדית של וספה

באולמות התצוגה של קבוצת "עופר-אבניר" תוכלו לבחון מקרוב את הדגמים החדשים ביותר של המותג האיטלקי,

לקבל ייעוץ מאנשי מכירות מנוסים ולצאת לנסיעת מבחן כדי להתרשם מהקטנוע האמין והחסכוני.

חשוב לציין כי קטנועים מתוצרת Vespa נחשבים לאמינים ולחסכוניים במיוחד, למעשה רכישת קטנוע של המותג האיטלקי מבטיחה לכם שילוב מושלם בין חוויית רכיבה מהנה ובטוחה לבין ביצועים מרהיבים וחיסכון עצום בעלויות הדלק והטיפולים.

הדגמים הפופולריים ביותר הם:

  • Vespa Sprint 125קטנוע אמין ועמיד בעיצוב רטרו מקורי המאפיין את הקטנועים של המותג האיטלקי. דגם זה מצויד במנוע חד צילינדר 3 פעימות בנפח 125 סמ"ק, עם מערכת הזרקת דלק והצתה אלקטרונית. דגם זה מגיע עם חבילת אבזור עשירה במיוחד הכוללת בין השאר מערכת ABS כסטנדרט, תא כפפות גדול עם שקע USB ועוד.
  • GTS SUPER SPORT 300קטנוע פופולרי הנמכר בהצלחה כבירה בארץ ובכל העולם, הקטנוע מציע שילוב מושלם בין רכיבה נוחה וביצועים מושלמים בכביש. הקטנוע מציע ביצועים ספורטיביים הודות למנוע 4 פעימות בנפח 278 סמ"ק.

מועדון הווספות הישראלי

קבוצת "עופר-אבניר" תומכת במועדון הווספות הישראלי ומקדמת אותו בקרב חובבי הקטנועים. אם רכשתם וספה חדשה מהיבואן או קטנוע יד 2, כדאי לכם להצטרף למועדון וליהנות ממגוון פעילויות ואירועים, מטיולים מאורגנים, מהרצאות בתחומים טכניים, מהטבות משתלמות אצל היבואן הרשמי, ותוכלו גם להשתתף במפגש השנתי הידוע של חובבי הווספות בישראל.