DL 650 V-Strom X

גם כשהכביש נגמר והשביל מתחיל

נופים רחוקים, צלילים שונים והכי חשוב: תחושות קסומות ומיוחדות. ה-V-Strom 650 X החדש נבנה כדי לקחת אותך לשם, בדרך הכי מהנה ומרגשת – גם כשהאספלט נגמר. סוזוקי V-Strom 650 X. כי הגיע הזמן שתצא לכבוש לעצמך חוויות חדשות.
דגם ה-XT זהה לדגם הוי סטרום 650 המצליח שנמכר בישראל כבר 15 שנים, ונבדל ממנו רק בחישוקי הגלגלים (חישורים לעומת חישוקים יצוקים), וכן מאובזר במגני ידיים ובמגן גחון

...

קרא עוד
מעוניינים לתאם נסיעת מבחן?

DL 650 V-Strom X
מנשא אחורי
DL 650 V-Strom X
שקע למצת בלוח השעונים
DL 650 V-Strom X
מערכת Easy Start

מערכת ה-Easy Start מאפשר הצתה קלה. לחיצה אחת בלבד על מתג ההתנעה מספיקה.
המערכת מזהה את הלחיצה וממשיכה את תהליך ההתנעה בעצמה.
DL 650 V-Strom X
תכנון אופיטמלי

מיתרונות הצילינדרים הנפרדים: תכנון אופטימלי של תא הבעירה עם 2 מצתים (פלאגים) בכל צילינדר הביא לשיפור צריכת הדלק והורדת זיהום האוויר
DL 650 V-Strom X
מתג מצבים על הכידון

המתג מאפשר שליטה מלאה על לוח השעונים, גם במהלך הרכיבה, כולל מעבר בין תצוגות ושינוי סביבת הרכיבה.
DL 650 V-Strom X
בקרת אחיזה

מציעה 4 מצבים של בקרה (כולל כיבוי מלא), ומאפשרת שליטה על השלב שבו המערכת תיכנס לפעולה ומידת התערבותה בעבודת המנוע, בכל פעם שהמערכת מזהה איבוד אחיזה תחת מצערת פתוחה.
1
מערכת ABS
דוגמת את מהירות הגלגלים 50 פעמים בכל סיבוב (של כל אחד מהם) ומתערבת כשמזהה אפשרות לאיבוד אחיזת הצמיגים. בכך, מאפשרת להתאים את עוצמת הבלימה בהתאם לאחיזה המתקבלת בכל רגע נתון.
2
יחידת הנעה ייחודית בקטגוריה
אספקת כוח לינארית
מנוע V בזוית של 90 מעלות
הוא חסר ויברציות ולא זקוק למשקולת איזון (באלנסר).
מאפשר פחות איבוד כוח במנוע,
יותר הספק ותגובה מיידית בעליית סל"ד.
3
מנוע אמין בצורה יוצאת דופן
מסורת של אמינות
המנוע נמצא בשימוש מאז 1999 ועד היום. מעל 420,000 מנועים נמכרו בתקופה זו בדגמי ה-SV וה- DL. המנוע חף מתקלות פיתוח ונחשב אמין במיוחד!
4
צליל
סאונד ייחודי
מנוע ה-V-Twin של הסוזוקי DL 650הוא כה מאוזן, עד שאינו זקוק לבלאנסר (משקולת נגד לאיזון) וצליל המנוע הייחודי שמתקבל, מבדיל את ה-DL מהמתחרים כשהוא מעניק "אופי" של ממש לאופנוע.
5
מערכת בקרת אחיזה
Traction Control
המערכת דוגמת חיישנים רבים לאורכו ולרוחבו של האופנוע, במהירות של 250 פעמים בשנייה אחת. כל זאת כדי לזהות מצבים של איבוד אחיזה תחת פתיחת מצערת, וריסון כוח המנוע כדי להשיג את האחיזה חזרה. למערכת 4 מצבים כולל אפשרות לניתוק מלא.
Traction Control
Traction Control
Traction Control
Traction Control
Traction Control

מפרט טכני

DL 650 V-Strom X


מנוע
  • סוג : וי טווין 90 מעלות, 4 פעימות, 2 צילינדרים, 4 גל זיזים עליונים
  • מערכת קירור : נוזל
  • נפח : 645 סמ"ק
  • תיבת הילוכים : 6 מהירויות
  • התנעה : חשמלית
  • מערכת הצתה : אלקטרונית
שילדה
  • סוג : אלומיניום
  • בולם קדמי : טלסקופיים קפיץ,שיכוך שמן
  • בולם אחורי : קפיץ, שיכוך שמן
  • בלם קדמי : זוג דיסקים
  • בלם אחורי : דיסק
מידות
  • גובה מושב : 830 מ"מ
  • אורך כללי : 2275 מ"מ
  • רוחב כללי : 910 מ"מ
  • גובה כללי : 1405 מ"מ
  • בסיס גלגלים : 1,560 ס"מ
  • צמיג קדמי : 110/80-19
  • צמיג אחורי : 150/70-19
  • משקל : 216 ק"ג
  • מיכל דלק : 20 ליטר
דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי*
זיהום מירבי
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
זיהום מזערי
המחיר בש''ח למזומן כולל מע''מ
המחיר כולל אג' רישוי והוצאות רישוי
אפשרות של 12, 24, 36 תשלומים
החברה רשאית לעדכן את המחיר בכל עת.
נתונים אלו נמסרו ע''י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.

מעוניינים בהצעת מימון?

שלחו לנו פרטים וצוות מימון יחזור אליכם להתאמת הצעת מימון ייחודית לכם


אולמות התצוגה שלנו -חוויה שאסור לפספס

קפצו לבקר, אולי תתאהבו?


logo

אולם תצוגה חיפה

שד' ההסתדרות 25, חיפה
8588*
א’ - ה’, 08:30 - 18:00, ו' 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

מנחם בגין 19, תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

הסדנה 6, תל אביב
8588*
א'-ה' 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – שטח מודיעין

המכונאי 23, מודיעין
8588*
א'-ה' 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה - תל אביב

המסגר 54 תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
מוכן להעלות דופק?
תאם נסיעת מבחן עכשיו!