GSX - R1000R

גרסת הסופר-פרימיום של מלך הסופרבייק

מלך אופנועי הספורט מאז 1986 בגרסת הפרימיום היוקרתית - ה-RR. הספק שיא של 200 כ"ס הדוחפים כ-200 ק"ג ועוד שלל טכנולוגיות קצה, עם המתלים האיכותיים ביותר בתחום
מעוניינים לתאם נסיעת מבחן?

GSX - R1000R
בולם אחורי

בולם אחורי מונושוק מסדרת הפרימיום של Showa יפן מסוג BFRC (ר"ת Free Rear Cushion) עם לינק פרוגרסיבי
GSX - R1000R
שלדה

שלדת האלומיניום של הדור השישי של הGSX-R1000 תוכננה מחדש והיא קלה ב-10% משלדת הדגם היוצא ושונה ממנה לחלוטין. נקודת העיגון של הזרוע האחורית לשלדה היא בעלת ציר משתנה, בהתאם לתקנות הסופרבייק החדשות
GSX - R1000R
מערכת Easy Start

מערכת ה-Easy Start מאפשר התנעה קלה. לחיצה אחת בלבד על המתג מספיקה.
המערכת מזהה את הלחיצה וממשיכה את תהליך ההתנעה בעצמה.
GSX - R1000R
מערכת הבלימה

מערכת הבלימה מלפנים, מגיעה כולה מ- Brembo כולל הקאליפרים הרדיאליים והדיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים, בעוד הקליפר האחורי הינו מתוצרת Nissin היפנית.
GSX - R1000R
חלקים חדשים לחלוטין

קדח הצילנדרים גדל משמעותית לעומת הדור הקודם ומהלכם קטן – נתון שמספק לדור השישי של אופנוע הספורט של סוזוקי את התואר – "בעל מידות הבוכנה הקיצוניות ביותר מאז ומעולם בהיסטוריית הג'יקסרים". המטרה של כל אלו – שיפור משמעותי בהספק לעומת הדור היוצא ושמירה על המאפיינים של ה- GSX-R לדורותיהם בסל"ד נמוך ובינוני.
GSX - R1000R
תאורה

תאורת Led מלאה בפנס מסיכת החזית, עם זוג פסי Led תחתונים. תאורת Led גם בפנס שבזנב האופנוע
GSX - R1000R
צמיגים

צמיגי Bridgestone מדגם Battalax Racing Street RS11. יותר אחיזה, פינוי מים משופר ויותר ביצועים בהטיה
GSX - R1000R
מתלה קדמי

זוג מתלים טסלקופיים מסדרת הפרימיום של Showa - יפן מדגם BF היוקרתי (Balance Free). פותחו לעולם המרוצים
1
מנוע
200 כ"ס בסיבוב מצערת
נשלט ע"י מצערת Ride By Wire מפיק הספק של 199.3 כ"ס המושגים ב- 13,200 סל"ד ומומנט של 12 קג"מ המושג ב-10,800 סל"ד. למנוע 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון), המאפשר לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
2
מערכת SR-VVT
כוח זמין גם בסל"ד נמוך ובינוני
שני דגמי ה- GSX-R עושים שימוש באותו המנוע בדיוק, שמציע מהפכה של ממש בזכות טכנולוגיית ה- VVT המגיעה היישר מעולם מרוצי ה-GP . לראשונה באופנוע ביצור סדרתי, מוצעת מערכת תזמון שסתומים משתנה באופן מכאני. מערכת זו מיועדת לשמור על נתון מומנט גבוה ושימושי גם בסל"ד נמוך ובינוני, ומגדילה את גמישות המנוע.
3
מערכת ה-IMU
מדידת הסבסוב
בליבם של זוג דגמי ה- GSX-R פועל מחשב מדידת האינרציה של האופנוע IMU - Inertial Measurement Unit. מחשב זה דוגם בכל רגע נתון את זוויות ההטיה לצדדים, זוויות ההטיה לפנים או לאחור, וכן את זוויות הסבסוב של האופנוע. המידע המתקבל משמש מגוון מערכות אלקטרוניות הקשורות לבטיחות האופנוע והרוכב: מערכת בקרת האחיזה, מערכת ניהול מפות ההצתה של המנוע וכן את מערכת ה-MTBS Motion Track Braking System בקרת העקיבה של מערכת הבלימה.
4
מצערת R B W
רכב על חוט - Ride By Wire
המנוע, הנשלט ע"י מצערת Ride By Wire המאפשרת בחירה בין 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון). בחירה בין המפות מאפשרת לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
5
מערכת MTBS
Motion Track Braking System
זוהי בקרת העקיבה של מערכת הבלימה. מערכת זו מונעת התרוממות של הגלגל האחורי במהלך בלימה חריפה על מסלול המרוצים. אי התרוממות של הגלגל האחורי ושימוש באחיזה של הצמיג האחורי לצורך בלימה מיטבית, מאפשר בחירה ברפידות בלם אגרסיביות יותר מלפנים, בצורה המעניקה נשיכה ראשונית חזקה יותר, ועוצמת בלימה חזקה לאורך כל הליך העצירה. כשמערכת ה- ABS מזהה התרוממות של הגלגל האחורי תוך כדי בלימה, היא מורידה מעוצמת הבלימה של המערכת הקדמית, כדי להוריד את הגלגל האחורי לצורך ייצור אחיזה וכוח בלימה. בשני דגמי ה-GSX-R מייצרת המערכת לחץ בלימה אופטימלי, אותו היא מווסתת בהתאם לעוצמת הבלימה וזווית ההטיה המאפשרת בלימה נשלטת יותר גם כשהאופנוע מוטה אל תוך הפניה.
6
בקרת אחיזה
10 מצבים שונים למניעת החלקה תחת גז
מערכת בקרת האחיזה מאפשרת בחירה בין 10 מצבי התערבות שונים, כשארבעת המצבים הראשונים מיועדים לשימוש במסלול המרוצים ו- 2 המצבים האחרונים מיועדים למצבי אחיזה ירודים.
השינוי במצבים אפשרי תוך רכיבה.
7
מערכת Quick Shifter לתיבת ההילוכים
דו כיוונית
מערכת הקוויק-שיפטר מאפשרת העברת הילוכים מהירה ומדויקת, במעלה ובמורד תיבת ההילוכים (Bi-Directional) ללא שימוש בידית המצמד וללא צורך בסגירת מצערת הגז.
8
מערכת LRA
עזרה בסל"ד נמוך
Low RPM Assist - עזרה בסל"ד נמוך/ כשהמערכת מזהה סיכוי לכיבוי מנוע, היא מעלה מעט את הסל"ד - קל יותר לרכוב במהירויות נמוכות.
9
מערכת Launch Control
פותחה בעבור עולם המרוצים: מאפשרת זינוק קל מהמקום במסלול מרוצים - מגבילה את סל"ד המנוע ומספקת את המומנט הטוב ביותר לזינוק, כשהרוכב פותח את מצערת הגז לרווחה ומשחרר את המצמד בהדרגתיות.

מפרט טכני

The King Of Superbikes

מנוע
  • תצורה : 4 צילינדרים בשורה, 4 פעימות, DOHC
  • קירור : נוזל
  • נפח : 999.8 סמ"ק
  • מס' הילוכים : 6
  • הצתה : אלקטרונית
  • הזנת דלק : הזרקה אלקטרונית
ממדים ומידות
  • אורך כללי : 2075 מ"מ
  • רוחב כללי : 705 מ"מ
  • גובה כללי : 1145 מ"מ
  • בסיס גלגלים : 1420 מ"מ
  • גובה מושב : 825 מ"מ
  • מרווח גחון : 130 מ"מ
  • משקל : 203 ק"ג
  • נפח מיכל דלק : 16 ליטרים
  • מידת צמיג קדמי : 120/70-17
  • מידת צמיג אחורי : 190/55-17
אבזור
  • בלם קדמי : זוג דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ"מ
  • בלם אחורי : דיסק יחיד
  • מתלה קדמי : זוג טלסקופים הפוכים, שיכוך שמן Showa
  • מתלה אחורי : בולם יחיד מסוג Link, קפיץ סלילי, שיכוך שמן Showa
דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי*
זיהום מירבי
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
זיהום מזערי
נתונים אלו נמסרו ע''י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.

מעוניינים בהצעת מימון?

שלחו לנו פרטים וצוות מימון יחזור אליכם להתאמת הצעת מימון ייחודית לכם

אולמות התצוגה שלנו -חוויה שאסור לפספס

קפצו לבקר, אולי תתאהבו?


logo

אולם תצוגה חיפה

שד' ההסתדרות 25, חיפה
8588*
א’ - ה’, 08:30 - 18:00, ו' 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

מנחם בגין 19, תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

הסדנה 6, תל אביב
8588*
א'-ה' 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – שטח מודיעין

המכונאי 23, מודיעין
8588*
א'-ה' 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה - תל אביב

המסגר 54 תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
מוכנים להעלות דופק?
תאמו נסיעת מבחן עכשיו!