GSX 1300 HAYABUSA

הדור השלישי להיפר-בייק האגדי של סוזוקי: טכנולוגי מאי פעם, עם יותר מ-550 חידושים.

הדור השלישי של ההיאבוסה מציע שינוי ואבולוציה כמעט בכל תחום בדרך להפיכתו לדגם החזק, הטכנולוגי והבטיחותי ביותר בהיסטוריית ההיאבוסה. הדור השלישי מתהדר בגוף אופנוע בעל עיצוב מחודש עם קווים חדים יותר מבעבר ונגיעות עיצוב של ההיאבוסה הקלאסי. מנוע ההיאבוסה תוכנן מחדש להעצמת הביצועים ובכך נוצרה גרסת המנוע החזקה ביותר בהיסטוריית ההיאבוסה עם מומנט שיא של 15.3 קג"מ!
חידושים נוספים בדגם כוללים מערוכת אלקטרוניקה חדשות עם מערכות טכנולוגיות ובטיחותיות רבות לטובת אחיזה, זינוק בלימה חכמות.

...

קרא עוד
מעוניינים לתאם נסיעת מבחן?





    GSX 1300 HAYABUSA
    בולם אחורי

    בולם אחורי מונושוק מסדרת הפרימיום של Showa יפן מסוג BFRC (ר"ת Free Rear Cushion) עם לינק פרוגרסיבי
    GSX 1300 HAYABUSA
    שלדה

    שלדת האלומיניום של הדור השישי של הGSX-R1000 תוכננה מחדש והיא קלה ב-10% משלדת הדגם היוצא ושונה ממנה לחלוטין. נקודת העיגון של הזרוע האחורית לשלדה היא בעלת ציר משתנה, בהתאם לתקנות הסופרבייק החדשות
    GSX 1300 HAYABUSA
    מערכת Easy Start

    מערכת ה-Easy Start מאפשר התנעה קלה. לחיצה אחת בלבד על המתג מספיקה.
    המערכת מזהה את הלחיצה וממשיכה את תהליך ההתנעה בעצמה.
    GSX 1300 HAYABUSA
    מערכת הבלימה

    מערכת הבלימה מלפנים, מגיעה כולה מ- Brembo כולל הקאליפרים הרדיאליים והדיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים, בעוד הקליפר האחורי הינו מתוצרת Nissin היפנית.
    GSX 1300 HAYABUSA
    חלקים חדשים לחלוטין

    קדח הצילנדרים גדל משמעותית לעומת הדור הקודם ומהלכם קטן – נתון שמספק לדור השישי של אופנוע הספורט של סוזוקי את התואר – "בעל מידות הבוכנה הקיצוניות ביותר מאז ומעולם בהיסטוריית הג'יקסרים". המטרה של כל אלו – שיפור משמעותי בהספק לעומת הדור היוצא ושמירה על המאפיינים של ה- GSX-R לדורותיהם בסל"ד נמוך ובינוני.
    GSX 1300 HAYABUSA
    תאורה

    תאורת Led מלאה בפנס מסיכת החזית, עם זוג פסי Led תחתונים. תאורת Led גם בפנס שבזנב האופנוע
    GSX 1300 HAYABUSA
    צמיגים

    צמיגי Bridgestone מדגם Battalax Racing Street RS11. יותר אחיזה, פינוי מים משופר ויותר ביצועים בהטיה
    GSX 1300 HAYABUSA
    מתלה קדמי

    זוג מתלים טסלקופיים מסדרת הפרימיום של Showa - יפן מדגם BF היוקרתי (Balance Free). פותחו לעולם המרוצים
    1
    מנוע
    200 כ"ס בסיבוב מצערת
    נשלט ע"י מצערת Ride By Wire מפיק הספק של 199.3 כ"ס המושגים ב- 13,200 סל"ד ומומנט של 12 קג"מ המושג ב-10,800 סל"ד. למנוע 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון), המאפשר לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
    2
    מערכת SR-VVT
    כוח זמין גם בסל"ד נמוך ובינוני
    שני דגמי ה- GSX-R עושים שימוש באותו המנוע בדיוק, שמציע מהפכה של ממש בזכות טכנולוגיית ה- VVT המגיעה היישר מעולם מרוצי ה-GP . לראשונה באופנוע ביצור סדרתי, מוצעת מערכת תזמון שסתומים משתנה באופן מכאני. מערכת זו מיועדת לשמור על נתון מומנט גבוה ושימושי גם בסל"ד נמוך ובינוני, ומגדילה את גמישות המנוע.
    3
    מערכת ה-IMU
    מדידת הסבסוב
    בליבם של זוג דגמי ה- GSX-R פועל מחשב מדידת האינרציה של האופנוע IMU - Inertial Measurement Unit. מחשב זה דוגם בכל רגע נתון את זוויות ההטיה לצדדים, זוויות ההטיה לפנים או לאחור, וכן את זוויות הסבסוב של האופנוע. המידע המתקבל משמש מגוון מערכות אלקטרוניות הקשורות לבטיחות האופנוע והרוכב: מערכת בקרת האחיזה, מערכת ניהול מפות ההצתה של המנוע וכן את מערכת ה-MTBS Motion Track Braking System בקרת העקיבה של מערכת הבלימה.
    4
    מצערת R B W
    רכב על חוט - Ride By Wire
    המנוע, הנשלט ע"י מצערת Ride By Wire המאפשרת בחירה בין 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון). בחירה בין המפות מאפשרת לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
    5
    מערכת MTBS
    Motion Track Braking System
    זוהי בקרת העקיבה של מערכת הבלימה. מערכת זו מונעת התרוממות של הגלגל האחורי במהלך בלימה חריפה על מסלול המרוצים. אי התרוממות של הגלגל האחורי ושימוש באחיזה של הצמיג האחורי לצורך בלימה מיטבית, מאפשר בחירה ברפידות בלם אגרסיביות יותר מלפנים, בצורה המעניקה נשיכה ראשונית חזקה יותר, ועוצמת בלימה חזקה לאורך כל הליך העצירה. כשמערכת ה- ABS מזהה התרוממות של הגלגל האחורי תוך כדי בלימה, היא מורידה מעוצמת הבלימה של המערכת הקדמית, כדי להוריד את הגלגל האחורי לצורך ייצור אחיזה וכוח בלימה. בשני דגמי ה-GSX-R מייצרת המערכת לחץ בלימה אופטימלי, אותו היא מווסתת בהתאם לעוצמת הבלימה וזווית ההטיה המאפשרת בלימה נשלטת יותר גם כשהאופנוע מוטה אל תוך הפניה.
    6
    בקרת אחיזה
    10 מצבים שונים למניעת החלקה תחת גז
    מערכת בקרת האחיזה מאפשרת בחירה בין 10 מצבי התערבות שונים, כשארבעת המצבים הראשונים מיועדים לשימוש במסלול המרוצים ו- 2 המצבים האחרונים מיועדים למצבי אחיזה ירודים.
    השינוי במצבים אפשרי תוך רכיבה.
    7
    מערכת Quick Shifter לתיבת ההילוכים
    דו כיוונית
    מערכת הקוויק-שיפטר מאפשרת העברת הילוכים מהירה ומדויקת, במעלה ובמורד תיבת ההילוכים (Bi-Directional) ללא שימוש בידית המצמד וללא צורך בסגירת מצערת הגז.
    8
    מערכת LRA
    עזרה בסל"ד נמוך
    Low RPM Assist - עזרה בסל"ד נמוך/ כשהמערכת מזהה סיכוי לכיבוי מנוע, היא מעלה מעט את הסל"ד - קל יותר לרכוב במהירויות נמוכות.
    9
    מערכת Launch Control
    פותחה בעבור עולם המרוצים: מאפשרת זינוק קל מהמקום במסלול מרוצים - מגבילה את סל"ד המנוע ומספקת את המומנט הטוב ביותר לזינוק, כשהרוכב פותח את מצערת הגז לרווחה ומשחרר את המצמד בהדרגתיות.

    מפרט טכני

    The King Of Superbikes


    מנוע
    • תצורה : 4 צילינדרים, 4 פעימות
    • נפח : 1340 סמ"ק
    • מס' הילוכים : 6
    • הצתה : אלקטרונית
    • הזנת דלק : מערכת הזרקה
    • התנעה : חשמלית
    ממדים ומידות
    • אורך כללי : 2180 מ"מ
    • רוחב כללי : 735 מ"מ
    • גובה כללי : 1165 מ"מ
    • בסיס גלגלים : 1480 מ"מ
    • גובה מושב : 800 מ"מ
    • מרווח גחון : 125 מ"מ
    • מידת צמיג קדמי : 120/70ZR17 M/C (58W)
    • מידת צמיג אחורי : 190/50ZR17 M/C (73W)
    אבזור
    • בלם קדמי : דיסק כפול
    • בלם אחורי : דיסק
    • בולם קדמי : טלסקופים קפיץ סלילי, שיכוך שמן
    • בולם אחורי : קפיץ סלילי שיכוך שמן
    דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי*
    זיהום מירבי
    15
    14
    13
    12
    11
    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    1
    זיהום מזערי
    המחיר בש''ח למזומן כולל מע''מ
    המחיר כולל אג' רישוי והוצאות רישוי
    אפשרות של 12, 24, 36 תשלומים
    החברה רשאית לעדכן את המחיר בכל עת.
    נתונים אלו נמסרו ע''י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.

    דגמים נוספים שיכולים לעניין אותך?


    מעוניינים בהצעת מימון?

    שלחו לנו פרטים וצוות מימון יחזור אליכם להתאמת הצעת מימון ייחודית לכם


    אולמות התצוגה שלנו -חוויה שאסור לפספס

    קפצו לבקר, אולי תתאהבו?


    logo

    אולם תצוגה חיפה

    שד' ההסתדרות 25, חיפה
    8588*
    א’ - ה’, 08:30 - 18:00, ו' 08:30-13:00
    logo

    אולם תצוגה – תל אביב

    מנחם בגין 19, תל אביב
    8588*
    א’ - ה’, 08:30-18:00, ו' - 08:30-13:00
    logo

    אולם תצוגה – תל אביב

    הסדנה 6, תל אביב
    8588*
    א'-ה' 08:30-18:00, ו' - 08:30-13:00
    logo

    אולם תצוגה – שטח מודיעין

    המכונאי 23, מודיעין
    8588*
    א'-ה' 08:30-18:00, ו' - 08:30-13:00
    logo

    אולם תצוגה - תל אביב

    המסגר 54 תל אביב
    8588*
    א’ - ה’, 08:30-18:00, ו' - 08:30-13:00

    מוכנים להעלות דופק?

    תאמו נסיעת מבחן עכשיו!