תקנון קהילת רוכבי CFMOTO


1. כללי

קהילת רוכבי CFMOTO RIDERS (“הקהילה”) פועלת מטעם חברת עופר חברה לרכב בע”מ ו/או אבניר חברה לרכב בע”מ (“החברה”) ומיועדת לרוכבים, לבעלי אופנועי CF MOTO.

ההצטרפות לקהילה הינה ללא עלות, ואינה מהווה הסכם התקשרות, יחסי ספק–לקוח, התחייבות כספית או כל התחייבות אחרת מצד החברה או מצד הלקוח כלפי הצד האחר.

מטרת הקהילה היא חיזוק הקשר בין CFMOTO לבין הרוכבים, יצירת חוויית רכיבה משותפת, הענקת הטבות ייחודיות לחברי הקהילה לרבות גישה למבצעים, פעילויות ואירועים, העשרה מקצועית ויצירת מרחב קהילתי פעיל.

2. הצטרפות לקהילה

ניתן להצטרף דרך:

  • אתר החברה www.oferavnir.co.il
  • אירועי המותג של CFMOTO
  • ערוצי הדיגיטל של CFMOTO כגון דף הנחיתה, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

בעת ההצטרפות יתבקשו פרטים בסיסיים: שם, טלפון, דוא”ל, מספר רישוי, דגם אופנוע והסכמה לתקנון ולמדיניות הפרטיות.

החברה רשאית לאשר או לדחות בקשה לפי שיקול דעתה והמצטרף רשאי לבטל הצטרפותו בכל עת בהודעה שתימסר אליו במייל.

3. מטרות הקהילה

מטרת הקהילה היא חיזוק הקשר בין המותג לבין הרוכבים, יצירת חוויית רכיבה משותפת, הענקת הטבות ייחודיות, גישה למבצעים, פעילויות ואירועים, העשרה מקצועית ויצירת מרחב קהילתי פעיל.

  • בניית תרבות רכיבה וקהילתית סביב CFMOTO.
  • חיזוק הקשר בין רוכבים, העשרת ידע מקצועי ומתן ערך מוסף.
  • יצירת חוויות רכיבה ואירועי מותג, כולל טיולים, הדרכות, השקות וימי מסלול.
  • הענקת הטבות, מבצעים ושיתופי פעולה ייחודיים לחברי הקהילה.
  • יצירת ערוץ תקשורת ישיר בין החברה לרוכבים.

4. פעילות הקהילה

הקהילה עשויה לכלול:

  • מפגשי רכיבה: טיולים קבוצתיים, הדרכות מקצועיות, ימי מסלול ופעילויות העשרה.
  • אירועים קהילתיים: מפגשי רוכבים, השקת דגמים, אירועי CFMOTO.
  • תוכן מקצועי: טיפים, סרטוני הדרכה, מאמרים וידע טכני על דגמי CFMOTO.
  • הטבות ומבצעים: הנחות על טיפולים, ציוד, אביזרים, שירותים ומוצרים נלווים.
  • פעילות דיגיטלית: קבוצות וואטסאפ/פייסבוק, פורום קהילתי וערוצי תקשורת נוספים.

פעילות הקהילה עשויה להשתנות מדי תקופה ללא התחייבות להמשכיות.

5. כללי התנהגות בקהילה

לשמירה על סביבה מכבדת, מקצועית ובטוחה:

  • החברים מתחייבים לשיח מכבד, הוגן ונטול אלימות מילולית, עלבון, גזענות, שיימינג, פוליטיקה או פגיעה אישית.
  • אין לפרסם תכנים פוגעניים, ספאם, פרסומות או הצעות מסחריות ללא אישור מנהלי הקהילה. החברה תהיה רשאית למחוק פרסומים לפי שיקול דעתה ולבטל השתתפות הכותב בקהילה.
  • יש להימנע מפרסום פרטים אישיים של אחרים ללא הסכמתם.
  • החברים מחויבים להישמע להנחיות מנהלי האירועים בכל פעילות ומפגשים שמאורגנים ע”י החברה.
  • החברה רשאית להסיר תוכן, להגביל פעילות או להפסיק חברות לפי שיקול דעתה.

6. בטיחות ואחריות באירועים

ההשתתפות באירועי רכיבה הינה באחריות הבלעדית של הרוכב.

  • כל משתתף חייב להחזיק רישיון נהיגה וביטוח תקפים, ציוד רכיבה מלא ורכב תקין ובטוח לשימוש.
  • אירועי הקהילה אינם מהווים תחליף להדרכת רכיבה מקצועית ואינם משמשים לתחרויות או כבדיקת בטיחות לכלי הרכב.
  • החברה רשאית להפסיק השתתפות של רוכב המסכן עצמו או אחרים.
  • החברה לא תישא בכל אחריות לנזקים גופניים, רכושיים או אחרים הנובעים מהשתתפות בפעילויות.

7. הטבות, מבצעים ותנאים

הטבות ופעילויות ניתנות לפי שיקול דעתה הבלעדי של החברה ועשויות להשתנות או להתבטל בכל עת.

חלק מההטבות מיועדות לרוכבי CFMOTO בלבד, בכפוף להצגת בעלות.

אין כפל מבצעים, אלא אם נאמר אחרת במפורש.

מימוש הטבות כפוף לתנאי הספקים השותפים ולנהלים שיפורסמו מעת לעת.

8. תקשורת, דיוור ושיווק

  • ההרשמה לקהילה מהווה הסכמה לקבלת עדכונים, פרסומת, הודעות, מבצעים, הזמנות לאירועים ותוכן מקצועי של CFMOTO ועופר אבניר.
  • חברי הקהילה יכולים לבקש הסרה בכל עת באמצעות קישור ייעודי בערוצים השונים עם כפתור ההסר או בפנייה לשירות הלקוחות בטלפון *8588.
  • החברה רשאית לשלוח את התכנים הנ”ל ואחרים באמצעי תקשורת שונים: דוא”ל, SMS, וואטסאפ, אפליקציות וערוצים דיגיטליים אחרים.

9. פרטיות והגנת מידע

  • השימוש במידע אישי יעשה בהתאם למדיניות הפרטיות של החברה ולדין הישראלי באתר החברה. וזכותו של הנמען לשלוח בכל עת הודעת סירוב באמצעות קישור ייעודי בערוצים השונים עם כפתור ההסר בפרסומים או בטלפון *8588.
  • המידע שנמסר בעת ההרשמה ישמש לניהול הקהילה, שליחת עדכונים, שיפור השירות ועדכון החברים על הטבות ופעילויות.
  • החברה לא תעביר מידע אישי לצדדים שלישיים ללא אישור, למעט אם הדבר נדרש על פי חוק או לצורך ניהול תקין של הקהילה.

10. סיום חברות בקהילה

  • החברה רשאית לפי שיקול דעתה לסיים או להגביל את חברותו של כל משתתף שהפר את תנאי התקנון או שהתנהגותו פוגעת בקהילה.
  • חבר קהילה רשאי לבקש לסיים את חברותו בכל עת באמצעות הודעה בכתב או ביטול הרשמה לכתובת המייל info@oferavnir.co.il.
  • סיום החברות אינו מקנה זכות לפיצוי, החזר או דרישה מכל סוג.

11. שינויים בתקנון

  • החברה רשאית לעדכן את התקנון מעת לעת.
  • העדכון יפורסם באתר החברה www.oferavnir.co.il וייכנס לתוקף עם פרסומו.
  • המשך השתתפות בקהילה מהווה הסכמה לתקנון המעודכן.

12. יצירת קשר

לשאלות, בקשות או בירורים בנושא הקהילה:

info@oferavnir.co.il

שירות לקוחות עופר אבניר: *8588