GSX-S1000 GT

SPORT | 1000
חדש
GSX-S1000 GT
SPORT | 1000
93,970
חדש

DL 800 V-Strom DE

ADVENTURE
DL 800 V-Strom DE
ADVENTURE
75,970

DL 1050DE V-Strom

ADVENTURE
DL 1050DE V-Strom
ADVENTURE
105,970

GSX-8S

STREET | 800
GSX-8S
STREET | 800
62,970

GSX-R750

קיים גם ברישוי אפור לרכיבת מסלול
GSX-R750
קיים גם ברישוי אפור לרכיבת מסלול
99,970

GSX-R600

קיים גם ברישוי אפור לרכיבת מסלול
GSX-R600
קיים גם ברישוי אפור לרכיבת מסלול
89,970

GSX 1300 HAYABUSA

SPORT | 1300
GSX 1300 HAYABUSA
SPORT | 1300
174,070

GSX-R1000R

SPORT | 1000
GSX-R1000R
SPORT | 1000
179,070

GSXR R1000A

SPORT | 1000
GSXR R1000A
SPORT | 1000
155,070

GSX-250R

SPORT | 250
GSX-250R
SPORT | 250
31,970

SV 650 ABS

STREET | 650
SV 650 ABS
STREET | 650
48,070

DL 650 A V-Strom

DL 650 A | 650
DL 650 A V-Strom
DL 650 A | 650
61,970

DRZ 400 S

DUAL SPORT | 400
DRZ 400 S
DUAL SPORT | 400
49,570

DR 650 SE

DUAL SPORT | 650
DR 650 SE
DUAL SPORT | 650
45,070

מותגי אופנועי כביש נוספים לבחירתכם


דגמי אופנועי הכביש של סוזוקי SUZUKI

סוזוקי מוטור (SUZUKI) היא חברה יפנית לייצור אופנועים, מכוניות ומוצרים נוספים. החברה הוקמה בשנת 1909 על ידי מישיו סוזוקי בהמאמאטסו, שיזוקה, יפן. בשנות ה-60 נכנסה סוזוקי לתחום המרוצים וב-1962 זכתה לראשונה במרוץ אופנועים בינלאומי באי מאן בקטגוריית 50 סמ"ק. היא גם הצליחה לזכות באליפות עולם במרוצי הגרנד פרי בקטגוריה זו. בעקבות ההצלחה פתחה החברה סוכנויות משנה לשיווק במקומות שונים בעולם ולראשונה גם בארצות הברית. בסוף שנות ה-60 התחילה סוזוקי בייצור אופנועים בעלי נפח מנוע גדול יותר. הראשון הוא ה-T500 - אופנוע 500 סמ"ק דו צילינדרי, דו פעימתי ו-46 כ"ס. ב-1971 הציגה החברה את האופנוע הגדול ביותר שלה, ה-GT750 בעל מנוע שלושה צילינדרים בשורה עם 67 כ"ס, אך עדיין עם שתי פעימות. ב-1976 הציגה סוזוקי לראשונה את סדרת אופנועי ה-GS מתוך החלטה אסטרטגית של החברה להיכנס לתחום 4 הפעימות. אלו היו ראשוני אופנועי ארבע הפעימות בעלי מנועי ארבע צילינדרים בשורה. הדגמים הראשונים היו בנפח 400 ו-750 סמ"ק, שנה אחר כך כבר הוצג דגם ה-1000 סמ"ק הראשון, ה- GS1000. באותה השנה זכתה סוזוקי לראשונה באליפות גרנד פרי בקטגוריה הבכירה בנפח 500 סמ"ק עם הרוכב בארי שין. בעונה זו זכו רוכבי סוזוקי בתשע מתוך עשר המקומות הראשונים! את מהפכה האמיתית בעולם האופנועים חוללה סוזוקי ב- 1985 עם הצגת ה-GSX-R750. דגם זה של אופנוע ספורט נחשב לאבי אופנועי הספורט הסדרתיים. מבחינה טכנולוגית, כל מאפייני הדגם כבר נראו באופנועי מירוץ של אותה תקופה, אך לראשונה הם הוצגו באופנוע סדרתי. שילדת אלומיניום, פיירינג (חיפוי הפלסטי) מלא ומשקל של 179 ק"ג בלבד ביחס להספק של 106 כ"ס, סיפקו לרוכב תכונות של אופנוע מסלול במקביל לאמינות ונוחות של אופנוע סדרתי, מה שהוביל את הכלי להצלחה מכירתית יוצאת דופן. מחפשים אופנוע אדוונצ'ר, אופנוע כביש או אופנוע ספורט עוצמתי ומעוצב בעל יכולות יוצאות דופן? הגיעו עוד היום לאולמות התצוגה של עופר אבניר!

אולמות התצוגה שלנו -חוויה שאסור לפספס

קפצו לבקר, אולי תתאהבו?

logo

אולם תצוגה חיפה

שד' ההסתדרות 25, חיפה
8588*
א’ - ה’, 08:30 - 17:00, ו' 08:30-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

הסדנה 6, תל אביב
8588*
א'-ה' 08:30-17:00, ו' - 08:30-13:00
logo

אולם תצוגה – שטח מודיעין

המכונאי 23, מודיעין
8588*
א'-ה' 08:30-17:00, ו' - 08:30-13:00
logo

אולם תצוגה - תל אביב

המסגר 54 תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:30-17:00, ו' - 08:30-13:00