שורה תחתונה: המדלי החדש הוא קטנוע מצוין, אשר שם לנגד עיניו בטיחות ושימושיות – ומצליח בשניהם
קצת יותר בהרחבה
את הפיאג'ו מדלי 125 (piaggio medley 125 ) פגשנו לראשונה בהשקה באיטליה, כשאת אור הזרקורים גנבו (איך אפשר שלא) ה-vespa סופר-ספורט החדשה והבוורלי 350.
עכשיו, אחרי שבילינו במחיצתו מספר ימים בתל אביב, אפשר להגיד שהקטנוע הצנוע הזה מכיל בתוכו את הנוסחא המושלמת לקטנוע עירוני.
גלגלים גדולים ותא מטען ענק?
איזה כיף שהיום כבר לא צריך לעשות פשרות כמו פעם; מקדימה ישנו גלגל "16 מרשים שהופך גם את המהמורות הגדולות ביותר שדרום תל אביב מצליחה לזרוק עליו ללא יותר מרעד קטן בקדמת הקטנוע; מאחור גלגל "14 צנוע למראה.
בזכות אותו גלגל "14, המדלי מצליח להכיל 2 קסדות מלאות מתחת למושב. רוב חברי המערכת הסכימו לוותר על ה״דינמיות״ לטובת תא המטען עצום, ולא פחות חשוב מכך- נגיש ביותר. הגישה המצוינת לתא מתקבלת בעזרת ובזכות פתיחה מלאה של הכיסא למצב של 90 מעלות, כך שלא צריך להתאמץ להגיע לכל החלקים של התא המרכזי.
אם באחסון עסקינן (ושאף אחד לא ישמע – זה הדבר הכי חשוב בכל קטנוע למכירה), בטח תשמחו לשמוע שמקדימה ישנו תא כפפות נדיב שניתן לפתיחה מהסוויץ׳ בקלות, תא שיכול להכיל קצת ספרות רכב ואולי קופסת סיגריות. הוא אמנם קטן למדי, אבל לפחות הוא אינו מתחמם כמו בכלים אחרים מקוררי מים בהם הרדיאטור נמצא צמוד לתא הכפפות.
בוחנים: ניסים ברדה, סטפן אבנדיצ'י, אדם בלנגה
צילום: אדם בלנגה ואריק רוזנבלום