GSX - R1000

מלך אופנועי הספורט

מלך אופנועי הספורט מאז 1986. הסוזוקי GSX-R1000 בגרסתו החדשה ביותר מפיק יחס הספק/משקל של 1:1 – הספק שיא של 200 כ"ס הדוחפים כ-200 ק"ג. ושלל טכנולוגיות קצה המגיעות היישר מאופנועי ה-MotoGP של סוזוקי.

מעוניינים לתאם נסיעת מבחן?

GSX - R1000
בולם אחורי

בולם אחורי מונושוק מתוצרת Showa יפן עם לינק פרוגרסיבי
GSX - R1000
שלדה

שלדת האלומיניום של הדור השישי של הGSX-R1000 תוכננה מחדש והיא קלה ב-10% משלדת הדגם היוצא ושונה ממנה לחלוטין. נקודת העיגון של הזרוע האחורית לשלדה היא בעלת ציר משתנה, בהתאם לתקנות הסופרבייק החדשות
GSX - R1000
מערכת Easy Start

מערכת ה-Easy Start מאפשר התנעה קלה. לחיצה אחת בלבד על המתג מספיקה.
המערכת מזהה את הלחיצה וממשיכה את תהליך ההתנעה בעצמה.
GSX - R1000
מערכת הבלימה

מערכת הבלימה מלפנים, מגיעה כולה מ- Brembo כולל הקאליפרים הרדיאליים והדיסקים בקוטר 320 מ"מ מלפנים, בעוד הקליפר האחורי הינו מתוצרת Nissin היפנית.
GSX - R1000
חלקים חדשים לחלוטין

קדח הצילנדרים גדל משמעותית לעומת הדור הקודם ומהלכם קטן – נתון שמספק לדור השישי של אופנוע הספורט של סוזוקי את התואר – "בעל מידות הבוכנה הקיצוניות ביותר מאז ומעולם בהיסטוריית הג'יקסרים". המטרה של כל אלו – שיפור משמעותי בהספק לעומת הדור היוצא ושמירה על המאפיינים של ה- GSX-R לדורותיהם בסל"ד נמוך ובינוני.
GSX - R1000
תאורה

תאורת Led מלאה בפנס מסיכת החזית ומאחור
GSX - R1000
צמיגים

צמיגי Bridgestone מדגם Battalax Racing Street RS11. יותר אחיזה, פינוי מים משופר ויותר ביצועים בהטיה
GSX - R1000
מתלה קדמי

זוג מתלים טסלקופיים מתוצרת Showa- יפן מדגם BFF - Balance Free Front
1
מנוע
200 כ"ס בסיבוב מצערת
נשלט ע"י מצערת Ride By Wire מפיק הספק של 199.3 כ"ס המושגים ב- 13,200 סל"ד ומומנט של 12 קג"מ המושג ב-10,800 סל"ד. למנוע 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון), המאפשר לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
2
מערכת SR-VVT
כוח זמין גם בסל"ד נמוך ובינוני
שני דגמי ה- GSX-R עושים שימוש באותו המנוע בדיוק, שמציע מהפכה של ממש בזכות טכנולוגיית ה- VVT המגיעה היישר מעולם מרוצי ה-GP . לראשונה באופנוע ביצור סדרתי, מוצעת מערכת תזמון שסתומים משתנה באופן מכאני. מערכת זו מיועדת לשמור על נתון מומנט גבוה ושימושי גם בסל"ד נמוך ובינוני, ומגדילה את גמישות המנוע.
3
מערכת ה-IMU
מדידת הסבסוב
בליבם של זוג דגמי ה- GSX-R פועל מחשב מדידת האינרציה של האופנוע IMU - Inertial Measurement Unit. מחשב זה דוגם בכל רגע נתון את זוויות ההטיה לצדדים, זוויות ההטיה לפנים או לאחור, וכן את זוויות הסבסוב של האופנוע. המידע המתקבל משמש מגוון מערכות אלקטרוניות הקשורות לבטיחות האופנוע והרוכב: מערכת בקרת האחיזה, מערכת ניהול מפות ההצתה של המנוע וכן את מערכת ה-MTBS Motion Track Braking System בקרת העקיבה של מערכת הבלימה.
4
מצערת R B W
רכב על חוט - Ride By Wire
המנוע, הנשלט ע"י מצערת Ride By Wire המאפשרת בחירה בין 3 מפות הצתה (שליטה באמצעות ידית הכידון). בחירה בין המפות מאפשרת לרוכב להתאים את אופן אספקת הכוח בהתאם לתוואי, למסלול ולתנאי האחיזה.
5
מערכת MTBS
Motion Track Braking System
זוהי בקרת העקיבה של מערכת הבלימה. מערכת זו מונעת התרוממות של הגלגל האחורי במהלך בלימה חריפה על מסלול המרוצים. אי התרוממות של הגלגל האחורי ושימוש באחיזה של הצמיג האחורי לצורך בלימה מיטבית, מאפשר בחירה ברפידות בלם אגרסיביות יותר מלפנים, בצורה המעניקה נשיכה ראשונית חזקה יותר, ועוצמת בלימה חזקה לאורך כל הליך העצירה. כשמערכת ה- ABS מזהה התרוממות של הגלגל האחורי תוך כדי בלימה, היא מורידה מעוצמת הבלימה של המערכת הקדמית, כדי להוריד את הגלגל האחורי לצורך ייצור אחיזה וכוח בלימה. בשני דגמי ה-GSX-R מייצרת המערכת לחץ בלימה אופטימלי, אותו היא מווסתת בהתאם לעוצמת הבלימה וזווית ההטיה המאפשרת בלימה נשלטת יותר גם כשהאופנוע מוטה אל תוך הפניה.
6
בקרת אחיזה
10 מצבים שונים למניעת החלקה תחת גז
מערכת בקרת האחיזה מאפשרת בחירה בין 10 מצבי התערבות שונים, כשארבעת המצבים הראשונים מיועדים לשימוש במסלול המרוצים ו- 2 המצבים האחרונים מיועדים למצבי אחיזה ירודים.
השינוי במצבים אפשרי תוך רכיבה.
7
מערכת Quick Shifter לתיבת ההילוכים
דו כיוונית
מערכת הקוויק-שיפטר מאפשרת העברת הילוכים מהירה ומדויקת, במעלה ובמורד תיבת ההילוכים (Bi-Directional) ללא שימוש בידית המצמד וללא צורך בסגירת מצערת הגז.
8
מערכת LRA
עזרה בסל"ד נמוך
Low RPM Assist - עזרה בסל"ד נמוך/ כשהמערכת מזהה סיכוי לכיבוי מנוע, היא מעלה מעט את הסל"ד - קל יותר לרכוב במהירויות נמוכות.
עזרה בסל
עזרה בסל
עזרה בסל
עזרה בסל
עזרה בסל
עזרה בסל
עזרה בסל
עזרה בסל


GSXR1000 & GSXR1000R
ככה זה כשיש לך ד.נ.א משותף עם אגדת סופרבייק
Suzuki GSX R
פעם הוא שינה את כללי המשחק ויצר קטגוריה חדשה. היום הוא אגדה על 2.

מפרט טכני

The King Is Back


מנוע
  • תצורה : 4 צילינדרים בשורה, 4 פעימות, DOHC
  • קירור : נוזל
  • נפח : 999.8 סמ"ק
  • מס' הילוכים : 6
  • הצתה : אלקטרונית
  • הזנת דלק : הזרקה אלקטרונית
ממדים ומידות
  • אורך כללי : 2075 מ"מ
  • רוחב כללי : 705 מ"מ
  • גובה כללי : 1145 מ"מ
  • בסיס גלגלים : 1420 מ"מ
  • גובה מושב : 825 מ"מ
  • מרווח גחון : 130 מ"מ
  • משקל : 202 ק"ג
  • נפח מיכל דלק : 16 ליטרים
  • מידת צמיג קדמי : 120/70-17
  • מידת צמיג אחורי : 190/55-17
אבזור
  • בלם קדמי : זוג דיסקים קדמיים
  • בלם אחורי : דיסק יחיד
  • מתלה קדמי : זוג טלסקופים הפוכים, שיכוך שמן Showa
  • מתלה אחורי : בולם יחיד מסוג Link, קפיץ סלילי, שיכוך שמן Showa
דרגת זיהום אוויר מרכב מנועי*
זיהום מירבי
15
14
13
12
11
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
זיהום מזערי
המחיר בש''ח למזומן כולל מע''מ
המחיר כולל אג' רישוי והוצאות רישוי
אפשרות של 12, 24, 36 תשלומים
החברה רשאית לעדכן את המחיר בכל עת.
נתונים אלו נמסרו ע''י היצרן ועלולים להשתנות בכל זמן וללא כל הודעה מוקדמת. ט.ל.ח.

מעוניינים בהצעת מימון?

שלחו לנו פרטים וצוות מימון יחזור אליכם להתאמת הצעת מימון ייחודית לכם


אולמות התצוגה שלנו -חוויה שאסור לפספס

קפצו לבקר, אולי תתאהבו?


logo

אולם תצוגה חיפה

שד' ההסתדרות 25, חיפה
8588*
א’ - ה’, 08:30 - 18:00, ו' 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

מנחם בגין 19, תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – תל אביב

הסדנה 6, תל אביב
8588*
א'-ה' 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה – שטח מודיעין

המכונאי 23, מודיעין
8588*
א'-ה' 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00
logo

אולם תצוגה - תל אביב

המסגר 54 תל אביב
8588*
א’ - ה’, 08:00-18:00, ו' - 08:00-13:00

מוכנים להעלות דופק?

תאמו פגישה עכשיו!